Att vara eller att icke vara en Lazer...

Hej hopp NI (",)

Balle och Nalle här(som skriver) ville bara ta upp en grej som är liiite irriterande just nu och det är att alla på facebook och på facebook-chatten(ni vet den lilla rutan längst ner till höger, om ni inte vet kan ni fråga Lazer) hela tiden frågar oss vilka vi är och vilka vi inte är, well daaaah vilka är vi om inte den fantastiska dubbletten Balle och Nalle!!! Muhuhu

Vi är varken Nocke Jilsson eller ayreS och Co' så lägg ner allt nu Lazer, du kommer aldrig få "joina" oss, det finns bara en dubblett och det är vi (Balle och Nalle som skriver) daaaah!! Och orka påstå att du känner fantastiska trion ut och in, liksom ingen känner den fantastiska trion lika bra som mig(Balle som skriver) och Nalle(som just nu plattar håret, eftersom det är fuktigt ute och hans hår blir fuktigt). Sådetsååå!! (särskrivning) Gick inte så bra för mig i skolan (",)

Och hörrudu Lax, moget att först acceptera mig som vän på Facebook och sen ta bort mig!!! Moget!

Ja det va allt för denna stund fantastiska läsare (som ökar mer och mer för varje dag) Vi hörs väl nån gång i vår fantastiska framtid. Nu ska jag(Balle som skriver) och Nalle som plattat klart sitt hår börja med makeup, förni vet väl vad det är ikväll: SLICKEEEEEN!!

Fred och foundation!
Kiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0