Hej på er fantastiska människor och djur därute!!



Nu ska jag(Balle) berätta om min och Nalles helg. Den har varit sååå hektiskt och vi har typ bara festat festat festat, aa just det jag glömde en grej vi också gjorde, FESTADE!!! muhuhu
Ibland förstår jag  (Balle som skriver) vart jag får allting ifrån liksom;D
Iaf, ni kanske vill veta vad som hände också den här helgen, daaaah liksom, klart ni vill veta, fuck off, ni har inget val!
Jag(Balle) låg hemma och gjorde ingenting, eller jag typ andades och blinkade lite, sen så plötsligt ringer min lur och vem tror ni att det är??? Daaaaah det är ju så klart Nalle som ska försöka få med mig ut på slicken, u know, om ni inte vet så kan ni fråga den fantastiska trion, u know;)
Hmm vart var jag, Nalle iaf är mkt bra på att övertala mig så jag följde med ut till slut. Vi (Balle och Nalle) fixade oss, allt måste ju se bra ut, asså jag menar inte för att vi behöver fixa oss så värst mkt men ni vet, man vill ju se lite fräsch ut, så vi började fixa oss runt 15.00, ni vet bara snabbt sådär, släng på lite brun utan sol, lite hårgele, rätta till ögonbrynen, på me lite sånt som jämnar ut huden, ni tjejer vet vad jag pratar om;) Sen när vi äntligen var klara med hair and makeup var det dags att gå ut, kl var då runt midnatt. Så vi gick, vi var där, ni vet, skaka lite på rumpan, drack en X-cider eller två. Sen gick vi hem och spelade Super Mario....
aa det var iaf vår (Balle och Nalle) helg, asså jag förstår om det blev lite för mkt där men ni vet, vi vill få me allt som händer annars blir det inte lika fantastiskt som trions;)

Ha det gulligt, puzz o kjamiz;)

Kommentarer
Postat av: ksks

KUUUUUUUUUUUUUUUUNG

2008-12-09 @ 20:59:10
Postat av: Mandy

Vicka e balle och nalle?

2008-12-09 @ 21:21:52
URL: http://amandarieem.blogg.se/new
Postat av: håkan

Skaffa er ett liv ist för o härma andra!

2008-12-09 @ 21:55:31
Postat av: jeppe

haha vilken töntig blogg

kan inte ha skit skönt liv verkar det som

2008-12-09 @ 22:15:52
Postat av: HAHAHAHA

HAHAHA fifan världens blogggg! så jävla bra fortsätt!

2008-12-09 @ 22:30:27
Postat av: Nathalie

Utgång i helgen?

2008-12-10 @ 17:04:26
URL: http://nathaliestjernqvist.blogg.se/
Postat av: *

HAHAH, KEEP ON GOING, NI ÄR BÄST! :D

2008-12-10 @ 19:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0