Snabba frågor...Givare=Balle Mottagare=Nalle

Hej på NI !!
(www.fantastiskatrion.blogg.se)

Ja då har vi äntligen kommit fram till de snabba och vanliga frågorna som jag (Balle som skriver) vet att så många av våra läsare har längtat efter =D Vi börjar med 5 snabba frågor:

1. Kebab eller pizza?
Nalles svar:
Kebabpizza såklart =D (ååh Nalle ibland vet jag inte var du får allt ifrån) huhu

2. Ge eller få?
Nalles svar:
FÅ, lätt också...tycker inte om att anstränga mig så mycket u know...

3. Regn eller snö?
Nalles svar:
REGN!!! Jag älskar att springa i regnet och känna hur mina bröstvårtor blir styva.

4. En söt tjej eller en snygg tjej?
Nalles svar:
Det spelar ingen roll, jag tar första bästa.

5. Hemma                                      fest eller krogen? (hmm Nalle, vet du om hemma fest ska sitta ihop eller är det 2 ord??) Äh skitsamma SÄRSKRIVNING
Nalles svar:
Hemmafest måste jag nog säga.. älskar stämningen och man får välja sina speciella tagga-på-låtar ;)






                                   

Och nu till de vanliga frågorna:

1. Vilka tre saker kan absolut inte leva utan?
Nalles svar:
Hmm plattång, foundation och mig själv såklart!! Kan inte tänka mig att leva utan mitt fantastiska inre.

2.  Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Nalles svar: 
Min STORTÅ, den är så stooor och fantastisk =)

3. Vad attraheras du av hos brudar?
Nalles svar:
Hmm, öronen, näsborrarna, och håret på kroppen. Vill ju ha nån med päls som värmer nu när det är så kyligt ute.


Sådärja kära, fantastiska läsare det var snabba+vanliga frågor för den här gången. Guuud Nalle vad du kan vara dryg ibland, men men så är det väl om man inte är Balle:P
 
www.fantastiskatrion.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ner MICKE BRODIN!

2008-12-16 @ 21:36:22
Postat av: Anonym

ahahaha

2008-12-21 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0