Ljusrosa helg och senaste från S.O.J.A

♥Tjena Hejsan♥

Balle som skriver här, ni kanske tror att jag är glad som vanligt men nääh jag e faktiskt otroligt nere, det är nämligen så att jag har gått o blivit sjuk, (tror det var alla Cosmopolitans på Slicken igår som gjorde det) balle på de säger jag bara!!!

Vi (Balle och Nalle) hade ju bestämt att vi skulle ut o festa som vanligt den här helgen liksom men för min del blir det nog en ljusrosa helg, jag menar, jag kan ju inte hålla på såhär hurlängesomhelst (särskrivning) jag är ju för fasiken ingen maskin liksom,daaaah!         (www.fantastiskatrion.blogg.se)

Jag(Balle som skriver) sa till Nalle att han såklart ska ut o röja ikväll och bli förstörd men han e u bara fööör go', vet ni vad han sa:

Balle: - Jag tror nog jag stannar hemma ikväll, känner mig lite sliten efter import-Slicken igår och alla de Cosmo's vi drack liksom...
Nalle: - Nääh men Balle brushan, klart du ska me ut, kommer ju bli värsta draget, trion ska ju vara där *blink blink* (www.fantastiskatrion.blogg.se)
Balle: - Ååh nej påminn mig inte, jag som så gärna vill träffa de och höra om senaste nytt. Men Nalle, gör mig en tjänst, snälla, GÅ ut ikväll och röj sönder!! För min skull....
Nalle: - Men men, klart jag ska vara hemma o ta hand om min Balle. Aldrig att jag skulle lämna min Balle själv...

(Nästan så man får en liten tår i ögat, men stoppar sig själv så mascaran inte ska rinna)

Och till sist: Här är nästa Eminem mina vänner, det är bara frågan om tid när han kommer upp på stjärnhimlen..Ni som ska röja ikväll borde verkligen tagga till nyaste från vår gode vän S.O.J.A

P.S. Killen i videon hette Demeyez och var Sojas bästa vän som dog när han råka peta sig själv i halsen med en pincett....R.I.P Dee

Iaf här kommer låten, S.O.J.A 4-life

http://www.youtube.com/watch?v=6B-w2qbOKJg&feature=related

Fred och läppglans


Kommentarer
Postat av: ww

sug kuk grabbar

2008-12-12 @ 14:23:22
Postat av: Nalle

Jag vill såå gärna.. men jag föredrar att suga på balle (L)

2008-12-12 @ 14:27:45
URL: http://fantastiskadubbletten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0